Weider 6 Aerobic - En vei til en vakker mage

Weider 6 Aerobic - En vei til en vakker mage

Finn en måte å få en perfekt mage! Hvis drømmen er en flat og formed mage, bestem deg for å begynne å trene på Weider 6 Aerobics måte!

Det er et sett med øvelser som vil hjelpe oss til å forme og styrke vår mage. Som navnet antyder seg selv, er det totalt 6 forksjellige øvelser. sannheten av dette er å praktisere disse øvelsene uten avbrudd som ikke er så lett. I hver øvelses bevegelse, så stopper vi i tre sekunder på den tiden hvor vi føler den største spenningen i magemusklene. Weider 6 Aerobic krever et stort engasjement og dyktighet at øvelsene blir utført korrekt av utøveren. Det er viktig å huske at alle øvelsene som er beskrevet nedenfor skal utøves på en flat overflate.

Øvelse nr 1

Vi legger oss slev på ryggen. Legg armene rett langs din side. Vi hever brystet forsiktig slik at vi ikke hever lumbalcolumna fra flatt underlag. Vi hever det ene beinet bøyt ved kneet mer enn 90 grader til låret og buken ska ha en vinkel mindre enn 90%. På denne punkten tar vi tak i kneet og holder den i 3 sekunder. Vi kommer tilbake til det underliggende grunnleggende posisjon og gjenta øvelsen med det andre beinet.

Øvelse nr 2

Øvelse nr 2 er lik hvordan vi praktiserer øvelse nr 1 men at man hever begge ben på samme tid når vi utfører øvelsen.

Øvelse nr 3

Øvelsen er lik utøve av øvelse nr 1 men skiller seg at vi holder hendene bak hodet i stedet for at armene er holdt langs kroppen.

Øvelse nr 4

Dette er en øvelse der vi kombinerer øvelse nr 2 og 3 under utførelsen hever vi begge bena og hendene har vi bak hodet.

Øvelse nr 5

Henderne holder vi bak hodet når vi hever brystet vår. Vi hever annenhver bein som i øvelse nr 1 og 3. I dette tilfellet holder vi ikke beinet i 3 sekunder uten prøver i stedet å gjøre en bevegelse likt vi sykkler med bena ca 5-15 ganger.

Øvelse nr 6

Vi hever brystet vår og løfter opp begge beina rett og holder i 3 sekunder i spenning før vi går ned.